Newsletter - archiwum
Archiwum
newslettera
Zobacz nasz profil na Facebooku


| Kopia zapasowa on-line – promocja specjalna tylko do 31.12.2015!

Kopia zapasowa on-line to usługa dostępna dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników naszych aplikacji biznesowych. Od czasu uruchomienia w 2012 roku zdążyła sobie zdobyć duże uznanie. Jej najważniejsze przeznaczenia to:

  • umożliwienie pracy z tymi samymi danymi na różnych, często znacznie oddalonych od siebie komputerach – w przypadku programów, które nie obsługują typowej pracy sieciowej,
  • skuteczne zabezpieczenie cennych danych przed utratą na skutek np. ataku wirusa, awarii lub kradzieży komputera, pożaru, itp – w przypadku wszystkich naszych programów.

Szczególnie cenna jest możliwość dodatkowej i skutecznej ochrony cennych firmowych danych. Utrata np. faktur czy ksiąg przychodów i rozchodów to najczęściej poważny problem, zarówno w relacjach z klientami jak i urzędem skarbowym. Tymczasem ataki wirusów, uszkodzenia czy kradzieże komputerów nie są czymś niezwykłym. To problem, z którym wszyscy spotykamy się na co dzień i jeden z częstszych tematów rozmów z naszą infolinią. Niestety, zwykle nie jesteśmy w stanie pomóc użytkownikom, którzy stracili dane z wymienionych wyżej przyczyn, ale nie posiadali odpowiednio zabezpieczonej ich kopii.

Aby zachęcić do pełniejszego skorzystania z możliwości naszych programów oraz ochrony danych jaką oferują, przygotowaliśmy specjalną promocję dla wszystkich, którzy nie korzystali dotąd z usługi Kopia zapasowa online. Każdy użytkownik, który do 31 grudnia 2015 r. uruchomi tryb testowy usługi, otrzyma jej całkowicie bezpłatną i niezobowiązującą aktywację na okres 90 dni (standardowo jest to tylko 10 dni). Pozwoli to dokładnie zapoznać się z usługą oraz docenić wygodę i bezpieczeństwo jakie oferuje. Promocja dostępna jest również dla użytkowników, którzy w przeszłości uruchomili już tryb testowy, ale nie zdecydowali się wykupić pełnej aktywacji.

 

Przypominamy, że korzystanie z usługi, w tym aktywacja trybu testowego, odbywa się z poziomu wybranej aplikacji. W przypadku programów Proste Faktury, DuoKomp Delegacje oraz DuoKomp Księga Podatkowa należy kliknąć odpowiedni przycisk w pasku narzędzi lub wybrać opcję w menu Narzędzia. W przypadku programu DuoKomp Sprzedaż i Magazyn stosowna opcja znajduje się w Menedżerze Serwera.

 

Więcej informacji technicznych nt. korzystania z usługi znajdziecie Państwo zawsze tutaj:

Zachęcamy również do zgłaszania nam wszelkich spostrzeżeń i uwag nt. usługi – w najbliższym czasie przewidujemy znaczące zwiększenie jej możliwości, więc wszelkie opinie użytkowników są dla nas niezwykle cenne.

Informacja na temat prywatności
Ta strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka) w celu dostarczania niektórych usług. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza Twoją zgodę, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możliwa jest zmiana ustawień cookies na urządzeniu końcowym, jednak wyłączenie lub ograniczenie wsparcia dla nich może skutkować nieprawidłowym działaniem strony lub jej części. Na tej stronie mogą być również przetwarzane dane osobowe. Szczegółowe informacje na temat sposobu korzystania przez stronę z ciasteczek oraz na temat zasad i zakresu przetwarzania danych osobowych, przysługujących Ci w związku z ich przetwarzaniem uprawnień, a także wskazanie ich administratora, znajdziesz w dziale Polityka prywatności.

Rozumiem